„Dziecko niepełnosprawne. Jak rozumieć podejście neurorozwojowe. Teoria i praktyka okiem neurologopedy….”

„Życie tworzą wydarzenia, lecz dopiero wtedy, gdy potrafimy je zinterpretować, próbować zrozumieć i nadać im sens, zamieniają się one w doświadczenie. Wydarzenia są faktami, ale doświadczenie jest czymś niewyrażalnie innym” – Olga Tokarczuk

Zapraszamy głównie logopedów i neurologopedów, ale także pedagogów specjalnych, psychologów oraz fizjoterapeutów.

W trakcie szkolenia porozmawiamy o:

1. Rozwoju prawidłowym dziecka aby być w stanie odnieść się do rozwoju nieprawidłowego.

2. Badaniach odnoszących się do aktualnego podejścia do norm rozwojowych.

3. Niepełnosprawności dzieci w kontekście trudności z jedzeniem oraz komunikacji

Pokazana zostanie/ zostaną:

1. Praca terapeutyczna z dzieckiem zarówno na filmach jak i w kontakcie z pacjentem na żywo.

2. Techniki i i narzędzia używane w pracy neurologopedy, przynoszące wymierne korzysći dla dziecka z problemami neurorozwojowymi.

Ważne !!!
Będziemy rozmawiać o dzieciach i ich trudnościach wynikających z faktycznie obecnej niepełnosprawności.

Więcej informacji uzyskacie państwo kontaktując się mailowo.

Prowadzący:

mgr Katarzyna Padula, neurologopeda, nauczyciel NDT-Bobath w zakresie logopedii, http://infantis.eu/kasia
lek. med. Kamilla Jakubowska, pediatra, specjalista rehabilitacji medycznej

Zgłoszenia chętnych przyjmujemy pod adresem:

szkolenialesznoip@gmail.com

Termin szkolenia:

29.02-1.03.2020

Koszt:
350 zł

ZAPRASZAMY